Idag har jag svårt att......

Idag har jag svårt att komma igång. Ute är det grått på himlen och då småkillarna har turats om att väcka mig inatt, och dessutom vaknade redan klockan halv sex imorse, vill ögonlocken helst åka igen hela tiden. Att stiga upp tidigt med Simon går bra de nätter jag har fått sova något sånär sammanhängande, men så var det inte i natt. Inte ens kaffe hjälper och då är det illa. 

Just nu sover Simon, lyckosten, och jag plockar och leker lite här nere tillsammans med Elias. Ibland leker Elias jättebra själv med sina bilar, och just nu är en sådan stund. Tack och lov för det.     :)

Ha en bra torsdag!
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!