God morgon!

Redan torsdag. Jag tycker att dagarna verkligen springer iväg. Idag är det den tredje dagen då jag inte har linser på mig heltid, och jag måste säga att trots att det känns lite konstigt att ha glasögon så mår ögonen mycket bättre av det. Ska nog börja variera lite mer. Gubbsingen tycker till och med att jag ser lite smart ut i glasögon, så det är väl bra. Eller, hur ska jag tolka det egentligen.....??? Hmmm.....     ;)

Idag har vi ingenting planerat alls, jag och småkillarna. Inget dagis idag, och sedan har ÖppnaFörskolan stängt då personalen är på kurs. Så, vi får se vad dagen bjuder på.

Vill bara säga God morgon på er!
Ha en bra torsdag!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Gubbsingen

God morgon gumman!



Om du vill kan vi packa och åka till Saltsjön.. men det blir väl för omständigt så då blir det inget då.



vi får se vad dagen har att bjuda på.



puss

2012-05-10 @ 09:31:51

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!