Feber - igen.....

Denna morgon vaknade Simon med 38,5graders feber. Inte jättemycket, men feber ändå och vi blir hemma. Idag kände jag faktiskt för första gången att jag blir snart knäpp på att vi måste vara sjuka och hemma. Det känns som om vi är det mest hela tiden på något sätt. Jag vill iväg till vänner på fika, låta Elias träffa sina kompisar, åka till stan, strosa runt och shoppa (även om jag i och för sig inte har pengar just nu), och hitta på saker. Men, nej. Vi blir hemma. Om Simons feber beror på förkylning eller något annat vet jag inte riktigt, vi får avvakta och se under dagen.

Nu är det frukost och kläd-race som gäller snart, och jag tror nog att det blir en promenad till dagis igen. Hoppas dagen blir fin så att vi i alla fall kan vara ute och leka.

Ha en bra onsdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!