En tung morgon....

Denna morgon är en tung morgon. Jag är trött, känner mig lite lätt illamående, och tänker inte klart. På något sätt ska dagen orkas med och småkillarnas sysselsättas. I vanliga fall hade vi idag, torsdag, tagit oss iväg till ÖppnaFörskolan men jag håller stenhårt på 48 kräkfria timmar, så vi blir hemma. Än har inte någon annan av oss åkt på magsjukan, och Elias har återhämtat sig helt nu, men jag antar att den kan dyka upp även idag eller imorgon.

Att jag är trött beror på att det åter var länge sedan jag fick sova, eller fick sovmorgon för den delen. Det känns så i alla fall. Jag är så trött på att påminna, på att tjata, och kräva sömn och istället kör jag slut på mig och orkar ingenting till slut. Inte kul för någon. Tycker dock att jag påminner och tjatar tillräckligt på Elias och Simon om alla möjliga saker, och det får räcka.

Så, en tung lugn dag får det bli. Jag hoppas att illamåendet beror på tröttheten och inte något annat. Vill inte alls åka på magsjukan.

(Färdiggnällt för denna gången.)
Jag hoppas att ni får en bra torsdag!    :)
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!