En hemmadag med småkillarna

Då är det onsdag, och jag och småkillarna är hemma. I och med att Elias låg magsjuk igår så blir han så klart hemma idag. Jag har ringt dagis och meddelat det, och nu blir det inte dagis förrän på måndag nästa vecka i och med att han bara går 15timmars veckor. Så snart Synsam öppnar ska jag ringa och boka nytt datum för synundersökningen också då jag inte riktigt känner för att dra iväg till stan med småkillarna i eftermiddag och eventuellt smitta ner en massa annat folk. Har vi tur så klarar vi oss åter igen och slipper magsjuka, resten av familjen, men det vore inte alls någon höjdare att börja kräkas i affären och sedan ha en bilfärd hem. Usch och fy. Så, vi blir hemma och donar.

Ute är vädret åter härligt, så nu ska vi ta på oss och gå ut på gården. Ha en bra onsdag, alla!    :)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på han lilla mannen! magsjukan är aldrig roligt.

2012-05-02 @ 12:18:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!