En dag hemma

Imorse vaknade Simon vid halv sex-tiden, straxt efter det vaknade även Elias, och sedan dess har våra småkillar varit uppe idag. För Simons del är det inga större problem att vakna tidigt då han ändå sover förmiddag, men för Elias blir det tungt att orka med fram till lunch. Vid nio-tiden lämnade jag och Simon som vanligt Elias på dagis, och straxt efter tio hämtade vi hem honom igen. En av dagisfröknarna ringde och sade att Elias inte alls är lik sig idag utan bara följer efter, gnäller, näsan rinner, och klagar över ont i ögat. Så, nu är han hemma och sover, sedan får vi se hur han mår i eftermiddag. Ska ta vilotempen på honom då också. Jag tror att han mest har varit trött och därav inte orkat med dagen. Jag hoppas så att han inte åter är på väg att bli sjuk, stackarn. Visst kan det vara så att ögat kliar när man är trött, när det blir torrt? Jag brukar känna av det. Eller, blir det bara så när man har linser?

Hursom, det blir en dag hemma tillsammans med småkillarna idag. På något sätt ska jag försöka hinna med att plocka då vi troligtvis får en nattgäst ikväll. Ute blåser det något förfärligt, så det blir nog ingen lek ute idag.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!