Det är en lite grå......

Det är en lite grå onsdagmorgon här. Simon och jag har varit uppe sedan klockan sex, och ganska så straxt efter oss kom Elias nedtassande till oss och kröp upp i soffan. Där har vi tillbringat dagens första timma kikandes på Barnkanalen. En lugn morgon, förutom att Elias är trött vilket han alltid är när han vaknar så tidigt.

Nu har äntligen mitt körkort kommit och väntar på att bli hämtat på posten. Så, vi ska stanna till där på vägen till dagis. Jag förstår mig inte riktigt på posten. Körkort kan man hämta ut vardagar mellan kl.08-09. Endast då. Annars är postkontoret stängt. Men, hur blir det då för alla som börjar jobba kl.08? Måste man ta ledigt för att hämta ut sitt körkort? Varför kan inte posten istället ha öppet under lunchen så att man kan hämta ut sitt REK-brev då istället? Eller, varför skickas inte REK-brevet till andra ställen där paket kan hämtas ut? Hursom, vi stannar till där idag och sedan har jag även mitt körkort tillbaka. Nu saknas bara en plånbok.

Dags att ta tag i denna dag. Ha en bra onsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!