Glammig? Inte alls.

I förmiddags kikade jag lite på Lyxfällan, det var avsnittet där Vanita var med. Hon är verkligen en tjej som lever/levt ett glamoröst liv: hon vill vara glammig, ha ett glammigt jobb och hon vill ha glamm runt om sig. Jag känner mig allt annat än glammig idag. Jag är trött, har smått ont i huvudet, går omkring i mysbyxor, myströja och uppsatt hår. Inte för att jag i vanliga fall är glammig, men i vanliga fall försöker jag ändå fixa till mig så att jag ser något så när representabel ut. Inte idag dock. Inte alls.

Just nu sover Simon och helst av allt skulle jag vilja krypa ner i soffan och somna till en stund jag också. Istället blir det lite Bamses Fyra i rad-spel tillsammans med Elias så att han får lite egen mamma-tid. Ikväll är det dock jag som somnar tidigt tidigt.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!