En dag då vi donat med diverse

Jag kan inte säga att vi har gjort så jättemycket idag, men ändå har timmarna sprungit iväg. Under förmiddagen var gubbsingen och Elias iväg en sväng till stan för att köpa hyllplan till garderoben i källaren, men det fanns tyvärr inga som passade. Simon och jag var hemma, och medan Simon sov passade jag på att börja rensa i vår kaos till arbetsrum. Under eftermiddagen har vi varit ute och medan gubbsingen och Elias har börjat rensa i garaget har jag sopat undan gruset vid staketet och rensat undan lite löv. Nu kan de komma när som och sopa undan gruset på vår gata så att det blir rent och fint. Simon, han har sovit gott i vagnen. 

Nu är det kväll och killarna tar sitt söndagsbad. Jag ska förbereda inför en ny vecka; en tvätt med småkillarnas kläder är igång, Elias kläder ska läggas fram, det ska plockas och allt det där vanliga. Ikväll kom jag äntligen för mig att klicka hem namnlappar från Vävnamn och jag hoppas att de har snabb leverans då Elias har en hög med nya kläder som behöver märkas. Hoppas även att namnlapparna är bra. Beställde senast från Filur Namnlappar och var nöjd, men då jag inte vill stryka namnet på kläderna testar jag nytt denna gång.  

Dags att fortsätta dona. Ha en bra söndagkväll!     :)
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!