Tisdag och uppe

Inatt har vi fått sova hela natten. Visserligen tyckte Simon sedan att det var dags att vakna vid sextiden igen, men en hel natts sömn är bra. Tyvärr har min natt bestått av konstiga osammanhängande drömmar, så när småkillarna vaknade orkade jag inte stiga upp. Tur att gubbsingen gjorde det. Så, de har varit igång i två timmar medan jag nyss steg upp. (Inget mysvaknande dock då jag satte mig upp, hjärtat i halsgropen och lätt panik då jag trodde att klockan var jättemycket.)

Idag är Elias som sagt hemma från dagis. Jag vill inte gärna att han åker på magsjukan igen så vi tar det säkra före det osäkra. Så, småkillarna och jag ska dona här hemma och sedan får vi se vart det bär av. Först några koppar morgonkaffe så att jag vaknar till ordentligt.

Ha en bra tisdag!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Hppas ni får en fin dag tillsammans. Jag förstår att du håller honom hemma!



2012-03-06 @ 08:56:43
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!