Sovmorgon och sol!

Så underbart härligt att få en liten sovmorgon idag! Simon vaknade till vid kvart över fem imorse, alldeles för tidigt igen, men lyckades sedan efter bök och protester somna om bredvid mig fram till kvart i åtta. Det var Elias som vaknade först utav oss, smög in till mig, väckte mig, och sedan tassade han och jag ner för att ta morgonens glas vatten och prata lite. Sedan vaknade även Simon. Så, utvilade idag är vi alla tre. Underbart!   :)

Idag skiner solen och det ser verkligen ut att vara fint vårväder ute. Elias vill att vi ska städa hans rum, och vid något tillfälle borde vi göra det också, men vi ska nog varva städ med promenad och utelek. Det är en alldeles för fin dag för att sitta inne.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!