Sovit lite väl mycket.....

Dagarna blir inte alltid som planerat. Efter en förmiddag med full fart och lek blev det idag en väldigt väldigt sen vila/sovstund för Elias. När han vaknade efter en timma, som han brukar sova, var han fortfarande jättetrött och orkade inte göra någonting annat än att gråta. Så, det slutade med att jag satte mig med honom i fåtöljen och så somnade vi båda två. Jag vaknade till av att Simon började gråta, han låg och sov han också, och fick lägga ifrån mig Elias på soffan för att byta kille. När jag väl satt mig i fåtöljen igen somnade Simon på min axel, och jag var inte sen att hänga på. Så sov vi i ytterligare en och en halv timma. Alla tre. Och, vaknade tio över sex. Hmmmm...... Inte helt optimalt, men ibland blir det som sagt inte som planerat. Och, det var så jätteskönt att få sova! När jag sedan pratade lite med gubbsingen i telefonen fick jag veta att Elias stigit upp redan klockan sex imorse, och då är det inte alls konstigt att han har varit så trött och behövt sova under eftermiddagen.

Så, ikväll blir vi vakna länge hela familjen. Gubbsingen kommer snart hem (de åkte lite tidigare från Ockelbo) och sedan får vi helt enkelt lägga oss när vi blir trötta. Blir kul att småkillarna hinner leka med sin pappa lite innan det är dags att sova, och för mig att jag får mysa lite med familjen.    :)

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!