Promenerat i alla fall

Promenad till dagis blev det, men det är inte alls lika skönt promenadväder som det var igår. Det blåser ruskigt mycket ute idag och i perioder fick jag verkligen kämpa för att ta mig framåt med vagnen. Simon drog det längsta strået som kunde somna skönt i vagnen. Får se det som träning, för ordentligt varm är jag nu.   :)

Ska bli spännande att i eftermidag höra hur det har gått för Elias på dagis idag. På tisdagar brukar de små barnen ha motorikbana i stora lekhallen, men idag ska Elias och några barn till iväg till skogen och ha motorikbana där. Åh, så kul det ska bli för honom. När jag sade att det var tur att vi tog med hjälmen idag så att han kan ha den på sig när de går iväg tittade dock dagisfröken på mig lite konstigt, och sade sedan att han nog klarar sig utan. De lovade att vara försiktiga och inte ta en höghöjdsbana idag. Hmmm..... jag är kanske lite nojig, men bland stockar och stenar vet man aldrig hur man landar om man ramlar..... Hoppas det går bra idag. Roligt kommer han att ha i alla fall, Elias.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!