Parken Zoo Camping och Stugby

Hit kommer vi att återvända fler gånger. Helt klart. Vi i vår familj ger Parken Zoo Camping och Stugby klart Godkänt. Servicehuset är väldigt fräscht, och Elias är jätteförtjust i barnrummet de har med en toalett för små så att han kan gå på toaletten själv, dusch för små samt lågt handfat. Perfekt, säger även jag. Även köket är fräscht och matsalen där man kan äta sin lagade middag går i lite lantlig harmonisk känsla. 

Jag kan tänka mig att det under sommaren är ännu finare här med grönt gräs, med restaurangen som är i gång, butiken som är öppen, och barn som springer och leker på lekplatsen. Att det även på sommaren finns en klubb för barnen, Tigerklubben, är riktigt kul och spännande. På morgonen kan föräldrar tydligen lämna in sina barn på Tigerklubben och sedan får barnen tillsammans med lekledare gå på äventyr till parken, mata djuren där etc. Tänk så kul för Elias, och så småningom för Simon.   :)  

Några bilder tagna så här tidigt på året.
















Parken Zoo's VD, Torbjörn Bergwall, berättade när han kom förbi på lite fika och prat att campingen rustades år2006 (och att han själv varit med och designat servicehuset). Så, inte konstigt att allt är fräscht. Sedan satsar ParkenZoo på barnfamiljer med barn mellan 4-10år, och kommer man hit ska allting vara perfekt för dessa. Så, vi återvänder nog i sommar för att se att allting stämmer.    ;)

Nu åker vi vidare.
Bye for now!

Kommentarer
Postat av: AMI

Hej!

Såg din kommentar på en minbebisblogg angående välling. Otroligt skönt att läsa, vi har en 5månaders son och när han blir 6 månader är det dags för Välling (säger ALLA). Men jag är inte helt säker på att jag vill. Jag förstår inte riktigt varför jag ska ge honom en vana som han inte kommer få behålla sen.

Känns onödigt enligt mig! Skönt att se att jag inte är helt ensam i VällingSverige om denna åsikt.

2012-03-09 @ 18:31:48
URL: http://minbebis.com/blogg/ammi

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!