Orolig natt och lite kläd-race

Åter har det varit en orolig natt. Natten till igår, samt under hela gårdagen, valde Simon att inte amma. I och för sig påminde jag honom heller inte då han själv inte visade intresse för det, jag tycker att det snart är dags att sluta amma och vad bättre än om han vill göra det självmant. Men, gissa om det gjorde ont med ett överfyllt bröst igår! Usch och fy. Tillslut ammade Simon sent igår kväll, men åter inatt har han nog inte ammat utan mest bara bökat och sovit oroligt. Han är, enligt van de Rijt & Plooij, innne i en utvecklingsfas igen med allt vad det innebär och vi räknar med oroliga nätter, men usch så jobbigt det är. Det tar på krafterna. Himla tur att Elias kan sova trots att lillebror skriker så. Imorse kom han ner och sade att han sovit mycket mycket samt sovit gott. Jättebra med en pigg och glad kille.   :)

Lite roligt här på morgonkvisten var att Elias för första gången på riktigt körde kläd-racet mot killen på Bolibompa-morgon. Igår, när kläd-racet satte igång, sade jag åt Elias att han också skulle hänga på och klä på sig snabbt, men då hade han inte riktigt koll på vad det gick ut på. Idag ropade han själv på mig när jag var i köket och sade åt mig att titta på när han och killen på TV klädde på sig. Elias hann innan tiden tog slut och tyckte det var kul. I och för sig brukar Elias nästan alltid klä på sig själv utan minsta problem, men nu kan han köra ett race om han vill också.    :)

Nu är det frukost och morgonens andra kopp kaffe som gäller. Just nu är det grått och tråkigt ute, så vi får se vad vi gör idag. Har kommit på en lite rolig sak som Elias och jag kan pyssla med, som involverar kladd med papier maché, men om det blir idag eller någon annan dag får vi se. Nu som sagt, frukost och kaffe.

Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Klädracet är en bra grej!!



Ha en fin torsdag!

Helen.HUSnrNIO

2012-03-01 @ 10:26:06
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!