Ny dag och sol!

Torsdagmorgon och solen skiner. Så underbart. Och, vilken skillnad det är att vakna upp en sådan här morgon jämfört med gårdagen då det bara var grått och regnade hela dagen. Mitt humör följer verkligen vädret. Igår kväll när det slutade regna och solen äntligen tittade fram blev jag direkt lite piggare och på gladare humör. Konstigt det där.

Horsom, idag är det ÖppnaFörskolan som gäller så snart jag har duschat och fått på mig kläder. Småkillarna är redan färdiga och väntar på att få komma iväg. Efter lunch ska vi nog fara in en sväng till stan för diverse fix, sedan blir det hem, middag, kvällsmys och så har denna dag åter tagit slut. Dagarna går alldels för fort nu för tiden.   :)

Dags att sätta igång. Ha en bra torsdag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!