Måndag och vardag

Då är det åter måndag och vi ska smått återgå till våra rutiner här hemma. Frukost och gå iväg med Elias till dagis står på listan, sedan måste Simon och jag ta och handla mat då kylskåpet är lite tomt just nu. Dessutom har jag två paket från H&M med lite vårkläder att hämta ut, så det vill jag göra.   :)

Igår gick det jättebra att åka hem, även om det tog sin lilla tid. I Falun lämnade vi tillbaka husvagnen till familjen vi hyr den av och både de och vi var nöjda. Tydligen var det inte så många som hyrde husvagnen förra året och av de sex veckor som de hade den ute hade vi den tre av veckorna. Hoppas på att den finns tillgänglig i vår och sommar också så att vi kan göra några spontana små utflykter då också. Hursom, efter Falun stannade vi på hemvägen till vid klubbstugan och sedan gubbsingens nya kontor då han ville visa oss den. Väl hemma var det kvällsmat, kvällsbad för Elias del och nattning som gällde och där någonstans somnade även gubbsingen och jag. Tyvärr sov Simon väldigt oroligt under kvällen och jag vet inte hur många gånger jag fick lugna och vyssja. Och, sedan har han varit uppe sedan klockan sex imorse. Tror att han kommer att somna skönt om en timma.

Så, dags att sätta igång med allt som ska hinnas med här på morgonen. Hoppas ni får en bra måndag!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!