Lördagmorgon igen

Här började denna lördagmorgon åter vid halv sju då Simon tröttnade på att ligga i sin säng, så han och jag klev upp. Efter en liten stund kom Elias nedtassande men då han fortfarande var trött bar jag upp honom och lade honom i vår säng så att han fick somna om en stund till. Nu tror jag inte att han riktigt gjorde det, men han fick en mysmorgon tillsammans med sin pappa i alla fall. Imorgon är det min tur att få en efterlängtad sovmorgon.   :)

Nu på morgonen har vi lyckats ställa om ringklockan här hemma. Här om dagen gjorde jag ett försök själv, tryckte på diverse knappar, försökte få till det, samt sprang mellan ringklockan och apparaten för att testa men till ingen nytta. Jag är oteknisk, det är bara så. Gubbsingen lyckades i alla fall få till rätt inställningar, och nu har Elias fått order om att inte röra apparaten. (Vi flyttade faktiskt undan den till ett helt annat uttag.) Han hade lyckats ändrat inställningarna så att inte ringsignalen hördes, utan istället blinkade apparaten och det hjälper inte när man inte är i rummet. Så, nu hoppas vi höra nästa gång någon kommer och ringer på hos oss.

Nu är det frukost som gäller, sedan ska vi nog ge oss på något projekt. Solen har ännu inte tittat fram, men jag hoppas att den gör det för nu vill vi ha en fin helg då hela familjen är hemma.

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!