Lite sovmorgon

Imorse väckte gubbsingen mig och sade att klockan redan var halv åtta. Halv åtta! Jag har börjar räkna med att Simon ska väcka mig vid sex-sju tiden (och i och för sig var det väl det vintertid), och de morgnar han inte gör det så blir det lite panik istället. Samtidigt som jag alltid längtar efter sovmorgon. Lite motsägelsefullt.

Hursom, denna morgon har vi fått rappa på med morgonbestyren. Snart ska Elias iväg till dagis och jag tror nästan att Simon och jag ska fara in till ICA Maxi och handla mat. Såvida jag inte blir lite bekväm av mig och bestämmer mig för att vara hemma och ta hand om tvätten. Hmmmm...... En kopp kaffe nu innan vi ska fara iväg måste jag få i mig i alla fall så att tankeverksamheten börjar fungera ordentligt.

Ha en bra måndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!