Lite fix innan läggdags

Småkillarna sover och nu är det förberedelser inför morgondagen som står på listan. En tvättmaskin är igång (ja, här tvättas det också  ;)  ) och småkillarnas kläder måste slängas i tumlaren innan jag går och lägger mig. Disken måste plockas undan och Elias leksaker, som jag snabbt röjde undan i en svart sopsäck tidigare idag, måste sorteras tillbaka till rätt platser. Sedan, äntligen, får jag sova. Är trött ikväll. Har idag lyckats ta tag i lite städning och är jättenöjd med det. En bra söndag.   :)  

Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!