Håller mig till LowCarb.....

Jag tycker jag har varit duktig som har ätit relativ bra, trots en massa frestelser denna helg. Jag har många många gånger sneglat på godispåsen som står på skrivbordet (och som dessutom innehåller en massa gott som jag tycker om), samt chokladen. Det var tungt att vid middagen stå emot vitlöksbrödet då det är så gott. Har dock bestämt mig att unna mig en öl, och för att inte bryta trenden får det faktiskt bli en LowCarb-variant. Fungerar jättebra.    ;)






Till middag blev det ungsbakad lax med en klick smör på, sallad samt coleslaw till. Mums. Tack snälla mamma!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!