Fix denna morgon

Denna fredagmorgon är igång. Gubbsingen är ute och monterar upp DVD-spelaren, som Elias fick lagom till sin treårsdag, i bilen och Elias är givetvis med och övervakar jobbet. Tack snälla för den! Simon sitter just nu på lekmattan och spelar lite xylofon och jag dricker mitt morgonkaffe. Denna förmiddag ska vi ägna oss åt att packa och sedan ska jag och småkillarna åka iväg till mina kära föräldrar över helgen. Ska bli jättekul att komma iväg. Gubbsingen blir hemma denna helg då det bland annat är begravning. Jag hade velat följa med egentligen jag också, men nu gör vi så här istället. 

Hoppas ni alla får en bra fredag! 
Bye for now! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!