En lugn morgon

Denna lördagmorgon tar vi det lugnt här hemma. Jag fick, eller tog mig(?), lite sovmorgon och nu är jag uppe, istället har gubbsingen gått och lagt sig för att vila lite. Han steg åter upp tidigt och ska få vila lite innan vi hittar på något idag. Småkillarna sitter just nu och river tidningar. Ganska bra det där: jag kikar igenom tidningar och när de ska slängas får småkillarna leka och riva dem, sedan går Elias iväg med skräpet till pappersinsamlingen. Alla nöjda och glada.    :)

Så, ingenting speciellt här nu på morgonen. Hoppas ni får en lugn lördag, ni också.  
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!