Britain's got Talent - Jonathan & Charlotte

Vid åtta-tiden ikväll kom vi fram hit till mina kära föräldrar. Kvällen har Elias spenderat med att busa tillsammans med sin ukki, samt sin kusin Oskar när han kom. Simon har haft fullt upp att bekanta sig med alla igen, han också. Det blev en alldeles för sen kväll och jag hoppas att småkillarna sover hela natten nu. Det hade varit lyx.      :) 

Jag avslutar denna fredagkväll med ett inslag från Britain's got Talent. Jag har missat detta. Men, åh så coolt! Man ska aldrig aldrig döma någon på grund av utseendet. Det är bara så. Mäktigt.   





Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!