Äntligen kväll

Kväll. Äntligen. Som sagt, torsdagar går i ett och denna torsdag har gubbsingen och jag även varit iväg på Föräldramöte på Elias dagis vilket gjorde dagen ännu längre. Elias har i alla fall haft en jättebra dag med lek tillsammans med farmor först (medan vi var iväg på babysim med Simon), och ikväll kom sedan farfar hit (när vi åkte iväg på föräldramötet) och det innebar lek även med honom. Vid läggdags ville Elias inte alls skiljas från farfar utan ville att han skulle stanna kvar här, så fler lekträffar med honom får det bli.

Föräldramötet var ok: jag vet inte vad jag riktigt förväntade mig, eller om jag över huvudtaget hade några förväntningar. Intressant var det att träffa förskolerektorn och se vilken typ av person hon är, och samtalet vi hade efter föräldramötet var ännu intressantare då vi diskuterade förskoleplacering av Simon (var? när? hur?). Nu har gubbsingen och jag lite att fundera på och beslut att fatta. Måste höra av mig till min chef i min tur, antar att hon helst redan hade velat veta hur jag ska göra då hon i sin tur planerar nästa läsår för fullt. Inga beslut ikväll dock, utan vi måste fundera lite och jag ska maila till förskolerektorn ytterligare. 

Tack snälla farmor och farfar för att ni ville leka med Elias idag! Det var jättesnällt.   :) 
Nu är det läggdags.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!