Alldeles för många tankar som stressar......

Hade tänkt krypa ner i soffan och bara ta en lugn kväll, men kommer inte alls till ro. Har alldeles för många tankar som snurrar runt runt i huvudet, och jag blir mer och mer stressad. Nu tror jag i och för sig att om jag bara tar tag i allt kommer allt att ordna sig till det bästa, och jag kommer då ångra att jag inte tagit tag i det tidigare. Det brukar vara så. Men, just nu är jag stressad och jag kommer inte ifrån det.

Vad som upptar mina tankar? Ja, dels hur länge jag ska vara mammaledig. Måste allvarligt prata med min chef, och ska nog åka in till jobbet imorgon. Sedan är det vilken förskola Simon kommer att börja på, samt när. Vi vill så klart att han börjar på samma ställe, och helst samma avdelning, som storebror går på, men så verkar det inte bli. Känns inte alls roligt att skjuts till olika förskolor. Inte så mycket jag kan göra åt det, men tankarna snurrar ändå.

Natten till idag var jobbig då Simon smått började bli snorig. Idag har han haft en rinnande näsa vår lille kille, så denna natt kommer inte alls bli rolig. Kanske är bäst att försöka ta natten istället och låta tankarna vara. Lättare sagt än gjort, men jag ska göra ett försök. Säger:

Nighty-Night!


Kommentarer
Postat av: susanne

Förstår att det känns jobbigt att inte veta vart Simon kommer att hamna. Vi var inte helt säkra på att Valter skulle få plats på vinkelboda då det var fullt på alla avdelningar, men det löste sig ju. Det slutar ju ett antal barn till sommaren och i med att ni har Elias där borde det ju inte vara helt omöjligt att få plats där, kanske inte på samma avdelning men i samma hus. Jag håller tummarna för att det kommer att lösa sig på bästa sätt.

2012-03-28 @ 19:48:00

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!