Visst är det redan fredag?

Visst är det redan fredag? Jag hinner inte med......

Idag steg jag åter upp på morgonen tillsammans med Simon, och för första gången på länge var det mig han faktiskt ropade på där han stod i spjälsängen. Sedan han började "prata" säger han 'papa' om det mesta, men imorse vaknade jag till ett 'Mama!'. Jag som så gärna vill att han börjar säga "mamma" igen (han har gjort det tidigare) och så småningom börjar prata uppmuntrar varje liten sak och flög upp ur sängen och var framme hos honom direkt när han ropat på mig. Jag antar att jag inte kommer att vara lika entusiastisk när han kommer på att han kan utnyttja det där om ett tag, men just nu kommer jag snabbt som blixten när han ropar.    ;)

Vi konstaterade imorse, gubbsingen och jag, att Simon den senaste veckan faktiskt har sovit till sju på morgnarna och att det vid den tiden känns helt ok att stiga upp. Det måste vara mörkläggningsgardinerna som vi har fått och monterat på plats. Jag hoppas att det är det som gör det och att det inte är en period Simon har. Himla skönt är det i alla fall, jämfört med att stiga upp vid halv sex-tiden.

Om en liten stund ska jag och småkillarna ta oss in til stan för lite shopping och i eftermiddag är det äntligen dags för 1årsfoto. Jag vet inte hur många gånger jag har bokat om. Simon har ännu inte (peppar peppar) fått någon feber efter sprutan, och Elias har faktiskt inte klagat på mer öronont förutom då den där kvällen, så jag hoppas att vi slipper allt vad sjukdomar heter och får en bra helg. 

Dags att göra oss iordning. Ha en bra fredag!    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!