Skolavslutning

I förmiddags var jag och småkillarna iväg på skolavslutning. Jag tycker att denna dag är en speciell dag, framför allt för alla ungdomar som kämpat hela läsåret och de senaste veckorna verkligen längtat efter att få gå hem på sommarlov. Nu är det inte riktigt samma sak för mig som är hemma och mammaledig jämfört med när jag jobbat och själv sett fram emot sommalovet, men jag får fortfarande samma känsla denna avslutningsdag trots det. Tyvärr fick jag inte lyssna på kören eller sångerna i aulan då Elias var lite uttråkad (Simon var å andra sidan nöjd och klappade händerna för fullt), men istället passade vi på att strosa runt på skolgården så att Simon kunde somna i vagnen och fick en mysig stund i alla fall. Som vanligt fastnade inte jag på kort, men ett fint fint kort på Maddi med -i och hennes Charlie blev det i allla fall.      :)

Och.... visst var de fina, våra småkillar idag! (Även om de inte lyckades titta upp samtidigt på något kort.) 











Välkommen sommarlov!
Bye for now!



Jo, måste även få tillägga att jag verkligen tycker att alla musiklärare nu inför skolavslutningar etc gör ett riktigt bra jobb. Bra kämpat och njut av sommarlovet sedan!    :)


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!