Regnat, regnat och regnat.....

Det har verkligen regnat idag. Hela dagen. Här hemma har jag och småkillarna tagit igen oss och landat efter helgen. (Gubbsingen har jobbat.) Vi behöver ofta en vilodag efter att vi har varit iväg på resa någonstans, även om det bara är stugan. Efter lunch ville Elias inte alls varken sova eller vila utan var väldigt pigg trots att han sovit lite och dåligt inatt, men vid fyra på eftermiddagen sov både han och Simon. Det händer verkligen inte ofta att de somnar samtidigt så jag njöt verkligen av lugn och ro här en stund. 
 
Imorgon hoppas jag att vi åter har krafter och kan hitta på något. Om det fortsätter regna skulle jag vilja åka iväg någonstans, gäller bara att komma på vart. Elias gillar i och för sig att leka i den där blå affären, så vi kanske ska ta oss till IKEA. Då kan han leka lite i lekrummet en stund och jag kan passa på att kika på våningssäng som vi behöver köpa med oss till stugan nu i sommar. Vi får se. 
 
Nu blir det sova. Småkillarna sover och klockan är efter nio, då får även vi krypa ner, va? Säger: 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!