På väg ut

Mörkläggningsgardinerna uppe i sovrummen är en av de bästa sakerna vi skaffat. (Har nog sagt det redan tidigare.) Hur kunde vi vänta så länge? Simon sover i regel till klockan sju på morgnarna nu och idag tog han sig lite sovmorgon och vaknade kl.07.20. Det hade varit jätteskönt med sovmorgon, men istället steg Elias upp vid sju-tiden så vi fick vakna då i alla fall. (Jo, 20min för mig är mycket, speciellt när jag har fått gå emellan småkillarna inatt då de sovit lite oroligt.) 
 
Solen skiner ute denna morgon och det är redan jättehärligt väder. Elias är ute på promenad med gräsklipparroboten, Simon leker, och jag ska packa med lite fruktfika och dryck så att vi kan ta oss till lekparken. Idag blir en dag då vi är ute.      :) 
 
Ha en bra torsdag! 
Bye Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!