Ont i örat.....

I eftermiddags såg jag verkligen fram emot att tillsammans med småkillarna ta mig iväg och fika med Elin och Madde med -e. En halvtimma innan vi skulle åka började dock Elias klaga över ont i örat och när det sedan var dags att åka hade han varken lust eller ork till det, så vi fick ställa in. Så synd. Istället hamnade vi i soffan, knäppte på Professor Balthazar och vilade. Både Simons och Elias näsor rinner och de hostar lite då och då, så vi får se om Elias även har åkt på öroninflammation. Stackarn.

Nu är det kväll, de små sover och jag ska alldeles snart krypa ner, jag också. Sömnen den senaste veckan har varit knapp och efter att ha tomtat fram till ett igår kväll är jag trött idag. Hoppas hoppas att både Elias och Simon sover bra (även om Simon redan nu sover oroligt på grund av sprutan, tror vi) så att gubbsingen och jag får ta igen oss. Vi behöver det.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!