Igår gick dagen i.......

Igår gick dagen i städandets och dansandets tecken. Vi dammsög och plockade, och medan Simon sov för- och eftermiddag moppade Elias och jag golven. Skönt att få något så när rent. Lite väl mycket Dansa Pausa blev det nog också då Elias på eftermiddagen undrade varför vi skulle lyssna på den igen. Men, han dansade glatt till den varje gång och verkar gilla låten han med.     :)

Denna natt har vi alla sovit jättegott då Simon har sovit utan minsta knyst hela natten. (Typiskt att han väljer att ha sina lugna nätter när det är gubbsingens tur att ta honom.) Utöver en lugn natt fick jag även lite sovmorgon och känner mig faktiskt skönt avslappnad idag.

Just nu är gubbsingen iväg några timmar till jobbet. (Att det alltid ska dyka upp någonting!) Elias har åkt iväg på en liten tur tillsammans med sin mummu och ukki som är här och hälsar på, och jag måste erkänna att det känns konstigt att han är iväg utan vare sig mig eller sin pappa. Jag vet att det är hög tid att han är iväg på turer och äventyr tillsammans med andra, men då han nästan alltid har varit med mig känns det konstigt. Givetvis kul också, men konstigt. Medan Simon sover, som han gör nu, ska jag försöka få ihop en tårta till eftermiddagen då vi ska fira Simon lite till.

Ha en skön lördag, alla!
Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!