God morgon, härliga fredag!

God morgon, härliga fredag!     :) 
 
Inatt har jag mått konstigt illa och jag vet inte riktigt vad det var som gjorde det. Tacksamt nog tog gubbsingen småkillarna imorse och jag fick sova ytterligare trekvart till innan jag också vaknade till liv. Nu känner jag inte alls av något illamående, kanske var det bara tröttheten som fick kroppen att säga ifrån?  
 
Det är verkligen lätt att komma igång på morgnarna när solen skiner ute. För att inte tala om mitt humör som hamnar på topp direkt. Idag blir det till att tillbringa förmiddagen ute och direkt efter lunch åker vi in till stan då vi ska knäppa de sista 1årskorten på Simon. När vi väl är inne i stan tänkte jag sedan att vi kikar i affärer, samt åker en sväng via ICA Maxi innan vi åker hem, lika bra att ta det när vi ändå är i farten.
 
 
 
Ha en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!