Glad midsommar!

Denna midsommarafton har vi bara njutit här uppe i stugan. Sill, lite potatis, och köttbullar blev det till midsommarlunch, Elias och jag har plockat en fin bukett vitsippor, vi har gungat, lekt, och slappat. Gubbsingen och jag hann till och med få vila tillsammans i en halvtimma medan småkillarna sov, och det var säkert ett år sedan sist. Till middag fick vi sedan sällskap av småkillarnas tremänning E som kom förbi för att kolla läget, och jag har till och med unnat mig ett litet glas vin.
 
En skön midsommarafton har vi haft.
 
 
 
 
Hoppas ni har haft en härlig midsommar, ni också!
Bye Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!