En lugn förmiddag på altanen

När jag vid halv tre-tiden inatt kikade på klockan, och småkillarna säkert hade vaknat femtioelva gånger, var jag nära på att ge upp. Fy för vilken natt det har varit. Idag är jag trött, men som tur är har jag fått en lugn förmiddag som har spenderats på altanen. Simon somnade redan vid halv tio i vagnen och medan Elias klippte gräset tog jag mig en kopp kaffe på altanen och lyssnade på fåglarna och löven som vajade i vinden. Så jättelugnt och skönt, precis det jag behövde. När det sedan började regna kom Elias in och så blev det legolek med honom fram tills Simon vaknade. En skön förmiddag.    :)



Om några timmar ska vi åka in till stan en sväng och ikväll far vi sedan iväg hemåt.
Ha en bra måndag!
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!