En ledig dag mitt i veckan

Här mår vi bra denna lediga dag mitt i veckan. (Förutom min huvudvärk som snällt har dykt upp.) Det är skönt att ha gubbsingen hemma även om småkillarna lite då och då smått bråkar om vem ska ska vara i hans famn eller bli buren. Jag själv försöker vänja mig vid att gå omkring med glasögon men har kommit fram till att jag är väldigt bekväm av mig och tycker att det blir bökigt med glasögon så snart det regnar eller jag ska ut. De som bär glasögon till vardags ser nog inget problem alls med det, men är man van vid att ha linser blir det annorlunda. Jag tycker även att mitt synfält begränsas otroligt och det känns ovant.

Idag blir det bara att vara här hemma och sedan är vi bjudna på middag hos svärmor. Det är dagens plan.
Ha det gott och njut denna Nationaldag!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!