When the Children Cry

Tidigare lyssnade jag alltid på RIX FM på radion när jag satt i bilen, och RIX MorronZoo med Nordin, Schultz och Fylking-Sverige var mina favoriter. Jag tror att jag alltid var på bra humör när jag parkerade bilen utanför jobbet om morgnarna efter att ha lyssnat på dem. Sedan ganska länge tillbaka har de tyvärr slutat sända RIX FM här, och jag har faktiskt heller inte lyssnat så mycket på radio sedan dess. Nu har jag dock hittat en ny radiokanal som nästan alltid spelar så jättebra musik: Rock-Klassiker. Igår, när vi i ett antal timmar satt i bilen, samt idag på vägen hem från stan hörde jag en låt som jag tyvärr hade glömt bort och nu hela tiden går och småsjunger på. Den är så fin!




Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!