Det är åter en ny onsdag

Det är åter en ny onsdag och Simon och jag har varit uppe en stund redan. Natten har varit bättre, även om Simon vaknat och varit hungrig några gånger. Vid sju tyckte Simon att det var dags att stiga upp, men jag lyckades ligga och dra mig några minuter till innan det blev allt för mycket protester.

Om en timma ska Elias iväg till dagis, Simon och jag ska ta oss in till stan. Tanken var att vi idag skulle ha gått iväg till banken för att diskutera lån, men det har vi ställt in. Sedan reglerna gjordes om och man bara får låna upp till en viss % på ett huslån är det jättesvårt att få till resten. I alla fall för oss. Vi har tyvärr inte 300000:- undanlagda, då blir det heller inget hus. Jag tycker det är så tråkigt att vi inte får till det, då huset vi har tittat på vore helt perfekt för småkillarna att växa upp i med stora utrymmen, många rum, i ett fint lugnt område. Åh, så gärna jag hade velat köpa det där huset....... 

Så, istället blir det stan och även handla mat på ICA Maxi. Men, nu göra oss redo för dagis.   :)
Ha en bra onsdag!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!