Tisdagmorgon

Tisdagmorgon. Natten har varit mycket lugnare här men ändå är jag smått trött, och det beror nog helt enkelt på att jag inte har kommit igång riktigt än. Inatt har jag till och med fått plats att ligga i sängen och amma, och då kunnat somna, eftersom Elias har sovit hela natten i sin egen säng. (De senaste nätterna har jag fått sitta upp och amma då det varit alldeles för trångt i sängen med oss alla där.) Ett litet minus nu när Simon ammar endast på vänster bröst är att jag alltid nattetid ligger just på vänster sida, och idag har jag ont i axeln. Inte helt skönt, men jag hoppas att värken ger sig.

En kopp kaffe nu, sedan är det frukost, påklädning av småkillar, dusch och dagis som gäller. Om bara solen tittar fram idag, och om det inte är för kallt, tror jag att barnen på dagis kommer att gilla denna dag då det ligger ett ordentligt vitt snötäcke på marken vilket innebär pulkaåkning och lek i snön ute. Riktigt kul. Jag tänker vara lite lat och överlåta snöskottning av uppfarten till gubbsingen i eftermiddag då det går så mycket fortare för honom. Då kan även Elias vara med vilket han blir glad för.   :)

Nu dags att ta tag i dagen. Ha en bra tisdag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!