Svar på tal

När vi kom til dagis var två av dagisfröknarna mitt i påklädning av barn då de ska ut och leka nu när det äntligen snöar. Jag började så klart klä på Elias hans fleece-tröja, overall och allt annat som ska på, men innan jag satte igång tog jag dock av mig själv skor, vantar och jacka då jag vet att jag alltid blir varm när jag klär på småkillarna vinterkläderna. När alla kläder slutligen var på pustade jag ut och sade högt att det verkligen är varmt att klä på ytterkläderna på Elias. Det tog inte många sekunder innan jag fick svar på tal.

- Ja, hihihi.... välkommen till vår värld.
- Och, du har bara en. Tänk dig oss som har tjugo!


Jag började skratta. Jag ska verkligen inte alls beklaga mig då de har tio gånger mer jobb än jag har när barnen ska ut. Ska jag beklaga mig ska jag göra det till någon som har ett eller två barn. Måste komma ihåg det. Det fick mig att skratta i alla fall, och på bra humör. hihiihi.....   ;)

Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!