Söndag och här i Göteborg har.....

Söndag och här i Göteborg har småkillarna fullt upp, Elias och kusin Oskar leker (och med jämna mellanrum fajtas om samma leksaker) och Simon studerar och hoppar runt i sin gåstol. Gåstolen får följa med överallt nu för tiden då den är min räddning. Fajtandet om samma leksaker har jag dock inte kommit på någon lösning till, och trots att vi påminner om att man måste turas om (och killarna själva gör det lite då och då) så glöms det bort i lekandets stund. Jag gömmer mig en liten stund och laddar med en kopp kaffe innan jag ger mig in i leken jag också.



Kort och tråkigt inlägg, men jag är lite trött just nu och hoppas att jag kommer igång på kaffet snart. Hoppas ni får en bra söndag!
Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!