Sitter just nu och sörplar.....




Sitter just nu och sörplar i mig morgonkaffet medan Simon inspekterar det han kommer åt från sin gåstol i köket och matrummet här. Elias är på dagis. Gubbsingen jobbar. Simon är pigg, pratar på och vill hålla igång. Jag, jag är så jättetrött. Huvudet är igång och vet att det är en del saker som verkligen borde fixas idag och att det bästa är att sätta igång, men kroppen är så trött så den sitter där den sitter just nu. Helst vill den ligga ner. Men, en kopp till och så kanske hela jag orkar komma igång.

Har även just ringt dagis då det slog mig att jag inte har riktigt koll på vad Elias fick på sig för kläder idag, dvs om han har på sig långkalsoner. Det är väldigt smidigt nu när han klär av, klär om och klär på sig själv, då det är ett moment som jag inte behöver ta. Men, jag har samtidigt inte riktigt samma koll på kläder längre. Elias byter gärna kläder, någon gång per dag om han får, och vad som ligger i smutsen, i soffan eller var kläderna nu kan hamna har jag inte koll på. Riktigt kul känns det när han på kvällarna smiter upp för att göra något på sitt rum, och sedan kommer ner ombytt till pyjamas och blöja.   :)

Nu, som sagt, kaffe och jag hoppas att jag vaknar till och orkar börja bocka av saker som måste göras idag.

Ha en bra måndag!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!