Redan trött

Klockan är tre och jag är redan trött. Småkillarna har sovit helt olika tider idag vilket gjort att jag inte har kunnat vila, och natten till idag var allt annat än lugn och jag fick ta både Simon och Elias. Precis som igår är jag idag själv med småkillarna från morgon till kväll då gubbsingen har möten och bjudmiddagar inplanerade dessa dagar. Så, det blir till att ta en två tre fyra koppar kaffe nu och hoppas att jag orkar med eftermiddagen och kvällen. Känns som att det blir en lååång dag......

Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!