Mindre än en månad kvar

Det är mindre än en månad kvar tills Elias fyller tre år, och det är verkligen dags att jag ser till att få till inbjudninskorten till kalaset nu. Googlar man på "inbjudningskort barnkalas" får man fram en hel del roliga idéer på hur inbjudningskort kan se ut, och jag måste säga att folk är otroligt påhittiga. Jag är ingen scrapbooking-typ och även om jag älskar att pyssla skulle jag inte hinna med att scrapbooka, och har heller ej pengar till det. Istället piffar jag till antingen färdiga kort, eller så får det bli kort designade i datorn. Tror att det är helt ok det också? Så, denna söndagkväll ska ägnas åt kalasplanering samt kortdesign.    :)

Ha en skön söndagkväll!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Skulle du hinna hem till mor å far så har jag lite stämplar och papper som kanske kan passa till korten =)...kram kram

2012-01-22 @ 20:11:41

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!