Lugn lördag förmiddag

Det har varit en lugn lördag förmiddag här hemma hos oss. För två timmar sedan åkte gubbsingen och Elias iväg till hangaren/klubbstugan och Simon och jag har varit här hemma och mest bara tagit det lugnt. Nu efter lunch ska vi ta en tur på IKEA, hela familjen, för att spana in kök. Gubbsingen och jag har kommit fram till att vill vi köpa hus måste vi så klart sälja vårt eget, och för att kunna göra det borde vi fixa till köket för att få upp värdet. Så, kika på kök och räkna lite på hur mycket en rust skulle komma att kosta står på Att göra-listan idag.

Annars är det fortsatt förkylt här idag. Jag är förvånad att Simon har klarat sig så pass länge som han har gjort, och har vi tur så blir han förkyld när mina krafter har återvänt. Att hoppas på att han klarar sig helt och hållet från en förkylning är väl att hoppas på för mycket?

Nu lite lunch och sedan iväg. Ha en skön lördag!    :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!