Imorse vaknde jag klockan........

Imorse vaknade jag klockan åtta och kom på att jag inte har hunnit tvätta småkillarnas kläder, kläder som ska med oss på resa idag. Den tanken vaknade jag med, så det var bara att stiga upp och ladda maskinen samt påbörja dagen. När jag tyst tassade upp slog det mig att småkillarna fortfarande låg och sov, och jag hann dona en liten stund här nere innan de vaknade straxt innan halv nio. Tänk att de sov så länge idag också! Återigen känner jag mig utvilad då Simon de tre senaste nätterna sovit hela nätter, ätit vid sex-tiden, och sedan somnat om några timmar till. Så skönt.    :)

Nu på förmiddagen ska vi packa och plocka, för att sedan så smått ta oss iväg. Jag är en sådan person som försöker hinna med att städa så mycket som möjligt innan jag ska åka hemifrån då jag vill ha det något undanplockat när jag sedan kommer hem, men idag får vi se hur mycket vi hinner. Viktigaste är packandet.

Ha en bra onsdag!   :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!