Halsont och rinnande näsa

Idag är det tungt. Jättetungt. Under gårdagskvällen började näsan smått rinna och halsen göra ont, och inatt samt nu på morgonen har det blivit värre. Matlusten har jag óckså tappat då det gör ont att svälja, men frågan är om jag kanske ska tvinga i mig frukost så att jag orkar med förmiddagen med allt vad det nu innebär. (Det bästa med LCHF är att man inte sockerdippar som man gör i vanliga fall när man inte äter regelbundet, och det går att klara av morgnar utan frukost.) Jag hoppas i alla fall att det bara blir halsont och en rinnande näsa för det kan jag stå ut med, feber har jag dock inte alls lust att få och vet inte hur jag skulle orka med när två småkillar är hemma om dagarna. Tur att det är helg om åtta timmar och gubbsingen kan ta småkillarna lite så att jag kan vila när det behövs.

Så, idag blir vi bara hemma. I och för sig hade jag tänkt att vi skulle vara hemma även om jag inte hade blivit krasslig då torsdagarna går i ett, och fredagar blir då sköna slappardagar. Men, som jag mår idag blir vi verkligen hemma och vi får se vad vi hittar på.

Ha en skön fredag och hoppas ni slipper bli förkylda!
Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Hejsan!

Nu har jag beslutat att fortsätta skriva på BloggMamman- om än i lite annan form, välkommen att kika in! :)

Ha en fin fredag!

Kram

BloggMamman

2012-01-27 @ 09:26:23
URL: http://bloggmamman.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!