Efter att ha sovit lunch......

Efter att ha sovit lunch i en och en halv timma tillsammans med småkillarna idag återvände faktiskt lite av kraften. Och, väl hemma hos mina älskade morföräldrar fick jag i eftermiddags sedan dagens första kopp kaffe med grädde. Nu, nu är jag fit for fight igen. Elias har fått busa med sin vanhaukki och Simon har suttit hos sin vanhamummu (utan att börja gråta som han alltid annars gör när han hamnar hos någon annan). Jag är glad att jag har fått träffa min mormor och morfar en stund, och värdesätter verkligen stunderna mer och mer nu.



Om ett tag är det dags för mig och småkillarna att bege oss hemåt igen, men nu lite lek till här med mummu och ukki.   :) 
Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!