Bara tagit igen oss

Idag har jag och småkillarna bara tagit igen oss här hemma hos mina kära föräldrar. Vi har lekt, ätit, sovit (till och med jag somnade till en stund på eftermiddagen), Elias har badat bastu tillsammans med ukki, och Simon har studsat fram i sin gåstol. Simon tar sig medvetet framåt i gåstolen numera och idag har han bekantat sig lite med tomten i hallen. Nu är det läggdags för småkillarna och jag funderar på att göra dem sällskap. Eller, så blir det sängen men lite bok innan jag somnar.



Nighty-Night!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!