Allvädersstövlar + Vinterstövlar

På ICA Maxi idag köpte jag ett par allvädersstövlar, samt ett par vinterstövlar, till Elias då de var nedsatta i pris. Jag tycker det är lite svårt att ha koll på hur stora skor Elias ska ha trots att man kan mäta och prova. Tillslut bad jag om hjälp och nu har han några par att variera mellan beroende på väder, vilket är jättebra. Simon tröttnade mot slutet och somnade nästan sittandes i kundvagnen, så tillslut fick jag ta upp honom och låta honom somna mot axeln istället. På väg ut arrangerade jag om lite i kundvagnen, och Simon fick ligga ner och sova.

En trött liten kille i vagnen, och en glad kille med sina nya stövlar i handen.   :)






Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!